wanyy scarlett

My photo
hello peeps.im wany .welcome to my blog

Saturday, November 28, 2009

salam aidiladha ;)

morning . hee pg2 mandi raye ;) then siap2 g uma grandma. b4 pg uma grandma singgah kubur jap.tapi aku ta msk .wait kat tpi pagar je:( ta dpt ziarah kubur atok:(
tggu punye tggu asl rase sgt lme then i trus msk tgk2 ayh tgn byk darah. ahh scary. ayh time tu nak pitam. fuhh nasib bek ade yg tlg. ayh tgn dye cm tu kena parang :(
kesian ayah kena 3 jhtan ;( sbar ye ayh:) hope tgn ayh cpt sembuh . da smpai uma grandma.perghh kecoh satu ruma ayah kena. lg2 grandma kelam kabut. aihh klaka gak .nenek2:) at last ayh dpt taw aku gado an aunty aku. then dye suoh aku g mnta maap. trus aku mngis :( ehehe . tp da oke da pastu ;) mlm tu plak makdam makcik aku ade mkn2 so pgla.smpai kat ruma dye mkn bbq & sup ayam:) sedap .cukup rase ;) pas mkn time to snap2 la. yg funny nye time tu aku ngah smile .then abg anak mkck tu pndg2 .aiihh lme lak tu. segan aku weyh. aku tataw r nape..but only aku n my mom je npk. then my mom trus gelak. hahaha ;p da bes mkn trus blik uma & tido ;)

~forever~

No comments:

Post a Comment